Doetinchemse stadsfeesten
Over deze activiteit
Zaterdag ben ik met vrienden in de binnenstad van Doetinchem bij de stadsfeesten. Die feesten zijn echt een aanrader, leuke sfeer, aardige toegankelijk mensen en goeie bands. Dus heb je nog geen plannen voor zaterdag, kom naar Doetinchem!
Chatten
0 reactiesLog in en meld je aan voor deze activiteit om mee te praten.
Log inOntdek meer als full member
Ontdek de mogelijkheden als full member, meld je nu aan!
Bekijk lidmaatschap